Her ser du en komplet liste over alle vores blogindlæg, artikel og guides til træning, kost og meget mere. Alle artiklerne kan ses på vores blog, men denne liste er perfekt til dig, der har brug for det hurtige overblik.
Hvis du har flere spørgsmål, kan du altid tage kontakt til os, så skal vi nok hjælpe dig, så godt vi kan.

De bedste artikler, guides, nyheder og blogindlæg

Det evige spørgsmål: Hvordan får jeg en veltrænet mave? - Vores skribent, cand. scient. Kim Skovholm, har skrevet et blogindlæg til dig, som ønsker den perfekte six pack eller en flad mave. Her giver han dig nogle tricks til, hvad der virker, både kost-og træningsmæssigt.

Guide til stærkere ben - Ønsker du at tage muskelmasse på dine ben? Vi har lavet en komplet guide til dig, som ønsker større benmuskler, og vi gennemgår øvelser som squat og dødløft.

Guide til den gode røv - Kunne du godt tænke dig den perfekte squat-booty? Vi har lavet en guide til, hvordan du træner dine balder og får en flot røv.

Hvor meget protein skal man indtage? - Protein er vigtigt for at opbygge muskelmasse og restitution efter træning, men hvor meget protein skal man indtage? Denne artikel er en klinisk analyse af, hvor meget protein kroppen rent faktisk KAN optage.

Hvor meget påvirker alkohol din træning? - Vi har lavet en artikel til dig, som snupper en bytur i ny og næ og er bemkymret for, hvordan det påvirker din træning og dine resultater i træningscenteret. Vores cand. scient., Kim Skovholm, ser nærmere på, hvordan alkohol påvirker din træning.

Kalorier og kroppens byggensten - Uanset om du vil tabe dig eller tage på i muskler, er kalorier alfa og omega. Denne artikel gennemgår kalorier, protein, kulhydrat og fedt og forklarer, hvorfor det er vigtigt for dit vægttab eller for at opbygge rå muskelmasse.

Klinisk test af Lacprodan.Hydro.365 - Vi benytter proteintypen Lacprodan.Hydro.365 i vores proteinpulver HydroPro, som er blevet testet på elitesportsudøvere. Se resultater her og hvorfor HydroPro hjælper din restitution.

Guide: Sådan fastlægger du dit kaloriebehov - Kalorier er SÅ VIGTIGE lige meget, om du vil tabe dig eller tage muskler på. Denne guide fortæller dig, hvor meget du skal spise for at tage på i muskelmasse, og hvor meget du skal spise for at tabe dig.

Styrketræning, ja, nej, eller måske? - Er styrketræning for alle eller kun for bodybuildere? Mange er bange for at tage store mængder muskler på, så snart de begynder at træne, men dette er ikke tilfældet. Kim Skovholm har lavet et kort indlæg om dette.

Trænger du til mere energi i hverdagen? - Mange danskere lider af energimangel eller træthed gennem dagen. Dette påvirker i høj grad også din restitution og præstation i træningscenteret. Denne artikel giver dig gode tricks til, hvordan du undgår træthed i hverdagen generelt, og under træning.

Guide: Den ultimative guide til proteinpulver - Vi har lavet en meget omfattende guide til brugen af proteinpulver og generelt, hvor meget protein du skal bruge, når du styrketræner eller vil tabe dig. Guiden er baseret på det nyeste viden og undersøgelser inden for optagelesen af protein, timingen af proteinpulver og meget mere.

Produktguide: Endurance - Hvordan skal man bruge LinusPro produkterne til endurance sport? Det vil sige sport som cykling og løb, hvor udholdenhed skal være i top.

Insulinrespons - Hvad er insulinrespons, og hvad betyder det for din træning og evne til at opbygge muskelmasse? Læs mere om hvad insulin og insulinrespons er her.

Laktoseintolerans - Mange danskere lider af laktoseintolerans, men hvad er det, og hvordan påvirker det dig, som indtager proteinpulver? Læs mere om intolerans for laktose her, og hvad du kan gøre.

Mælkeallergi - Hvad er forskellen på laktoseintolerans og mælkeallergi? Allergi er en helt anden tilstand, som du kan læse om her, og om du kan bruge proteinpulver.

Proteinsyntese i muskler - Proteinsyntesen er en proces, der foregår i dine muskler og vigtigt for at tage muskelmasse på. Du kan læse mere her om, hvad præcis proteinsyntese er.

Motivation, performance og disciplin - Få gode råd til, hvordan du vedligeholder motivationen, perfomer og opretholder din disciplin i givne situationer.

#365 - Anja tabte sig 22 kg - Læs hvordan Anja tabte sig 22 kg ved at ændre sin livsstil, og se hvilke resultater hun fik skabt på 8 måneder.

5:2 kuren - nem, enkelt og effektiv - Synes du lange slankekure er uoverskuelige? Så prøv 5:2 kuren, hvor du valgfrit selv bestemmer to fastedage om ugen. I denne artikel får du en guide til, hvordan du kan gennemføre 5:2 kuren med succes.

Dukan kuren  - Dukan kuren er blevet utrolig populær og det skyldes til dels de faste retningslinjer, som er nemme at følge. Følger du de henviste retningslinjer, så kan du opnå fantastiske resultater med Dukan kuren.

Lider du af albuesmerter - Hvad kan forårsage smerter i albuen? I dette indlæg får du gode råd til, hvad du selv kan gøre, hvis du lider af albuesmerter.

Guide: Sådan får du en stærkere ryg - Vi har her sammensat en komplet guide til, hvordan du kan træne dig til en stærkere ryg. En stærk ryg er god for dig, da stærke og smidige rygmuskler virker støttende omkring rygsøjlen, og er derfor med til at forbygge ømhed i ryggen.

Guide: Kosttilskud - Der findes i dag rigtig mange kosttilskudsprodukter på markedet. Vi giver dig her en guide over, hvordan de forskellige kosttilskud virker, og hvordan de kan hjælpe dig til at opnå dine mål.

Guide: Styrketræning for kvinder - Hvis du vil have den ultimative bikinikrop, så kommer du ikke uden om styrketræning! Vi har derfor lavet en guide til dig om, hvordan du kan begynde din styrketræning.

Hvilke kosttilskud skal du som kvinde indtage - Der findes et utal af kosttilskud, som du kan tage. Vi har derfor fundet de 2 vigtigste tilskud, som vil gøre gavn for dig.

Hvordan bliver protein til muskelmasse - Vi har ridset processerne op i grove træk, så du hurtigt får et indblik i, hvad det helt præcis er, som giver dig større muskler henover en periode.

Er den her 16-årige pige stærkere end dig?  Se i indlægget her den 16-årige Lee Winroth på 67 kg dødløfte intet mindre end 190 kg.

10 tips til løberen - Vores dygtige atlet, Micha Østergaard, kommer med 10 tips og fakta om løb.