Alkohol og træning

Har man prøvet at træne med tømmermænd, ved man også, at det ikke er to ting, der går godt med hinanden. Det er også en af grundene til, at mange seriøse fitness udøvere forsøger at undgå alkohol i store mængder.

6 tips til en hurtig træning

Sommeren er for alvor over os, hvilket er tydeligt, hvis man tager en tur i fitnesscentret. Her er der nemlig mere plads, end der er i januar, da mange dropper træningen for at nyde solstrålerne.

Kostråd og myter, du IKKE skal følge

Vi bliver konstant bombarderet med kostråd fra sociale medier, tv, reklamer, virksomheder m.m., og det er for mange mennesker en jungle at navigere rundt i. Nogle diæter siger noget, mens andre diæter siger noget helt andet.

Den store effekt af pre-workout

Pre-workout indeholder 5 kraftfulde komponenter, som alle bidrager til en intensiv træning, hvor du har energi og overskud hele vejen igennem! Vi kan alle have en sløv dag eller være trætte efter arbejde, her har du modsvaret så du altid kan træne med fuld fokus og højt energiniveau.

Kål – det sunde valg

I mange år har kål været kendt som en kedelig grøntsag, som mange hellere ville fodre kaniner med frem for selv at sætte tænderne i. De seneste år har kål dog vundet indpas og er nu en fast bestanddel i mange danske familiers daglige kost.

Muskelhukommelse – er det rigtigt?

De fleste, der har prøvet at holde en længere pause fra cyklen, ved, at man ikke lige glemmer, hvordan man cykler, uanset hvor lang tid, der går imellem. I fitnessverdenen har man i mange år snakket om ”muscle memory”, hvor musklerne husker, at man førhen har givet den gas i styrkecentret. Men kan det virkelig passe, at vores muskler kan huske og gælder det også, hvis man ikke træner i flere år?