Den store effekt af pre-workout

Pre-workout indeholder 5 kraftfulde komponenter, som alle bidrager til en intensiv træning, hvor du har energi og overskud hele vejen igennem! Vi kan alle have en sløv dag eller være trætte efter arbejde, her har du modsvaret så du altid kan træne med fuld fokus og højt energiniveau.

Kål – det sunde valg

I mange år har kål været kendt som en kedelig grøntsag, som mange hellere ville fodre kaniner med frem for selv at sætte tænderne i. De seneste år har kål dog vundet indpas og er nu en fast bestanddel i mange danske familiers daglige kost.

Muskelhukommelse – er det rigtigt?

De fleste, der har prøvet at holde en længere pause fra cyklen, ved, at man ikke lige glemmer, hvordan man cykler, uanset hvor lang tid, der går imellem. I fitnessverdenen har man i mange år snakket om ”muscle memory”, hvor musklerne husker, at man førhen har givet den gas i styrkecentret.

Få sixpack nu

Går du og drømmer om sixpack her til sommer, men er i tvivl om, hvad der skal til for, at du kan fuldføre drømmen?

3 myter om bagdelen

Bagdelen har altid været et populært kropsideal, og tager man en tur i fitnesscentret, så vil man hurtigt opdage, at populariteten ikke er blevet mindre de seneste år.

Hvor meget protein skal jeg indtage?

Snakker man styrketræning og protein, er det to ting, der går hånd i hånd, og de fleste, som træner ved også, at større mængder protein er nødvendigt, hvis dit mål er at få større muskler.

Virkning af kreatin

Historien om kreatinI 1832 formåede en fransk videnskabsmand kaldet Michel Eugene Chevreul at udtrække kreatin fra kød, og han blev dermed den første, som gjorde det officielt (C. Heffernan 2015).