Hvilken type er du i træningscenteret?

Størstedelen har oplevet det på et tidspunkt. Man ser en skør, sjov eller lettere akavet person i sit lokale træningscenter, som man bare ikke kan lade være med at grine lidt af. Uanset størrelsen på dit træningscenter er der garanti for, at du vil støde ind i en af de 10 stereotyper.

Sådan Forbedrer Du Din Skuldermobilitet

Skulderleddet er et meget komplekst og artikulært led. Skuldrene kan bevæge sig i 360 grader rundt om sig selv. Skuldrene er primært holdt sammen af sener, led, bindevæv og selvfølgelig muskler. Skulderleddet er derfor ekstremt udsat , hvis det bliver udsat for ustabilitet.

Træn Dine Tanker

Dine tankers kraft kan have en afgørende betydning for dine præstationer og resultater. Det er vigtigt, at du har troen på dig selv og tilsidesætter tvivlen. Dette gør sig ikke kun gældende under din træning, men generelt i din hverdag, når du bliver stillet overfor nye udfordringer. 

#StærkereEndCancer

Hvert år rammes ca. 35.000 danskere af kræft, det synes vi, er alt for mange. Vi vil derfor støtte op om at knække cancer – både gennem et doneret beløb, men også ved at oplyse den danske befolkning.

Træningsmakker og sociale medier

Der er nok mange, der kender følelsen af, hvor svært det kan være at motivere sig selv til at komme ned i fitness, når man ikke har en konkret aftale at holde fast ved.