Fri fragt til pakkeshop v. køb over 399,-
Find os I fremtiden på shopnordthy.com
Ordrebekræftelse
Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte LinusPro på info@linuspro.dk
Levering
Prøvepakker afsendes med Postnord eller GLS og leveres normalt indenfor 1-2 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende.
Opfyldnings pakken afsendes den sidste arbejdsdag i måneden og leveres indenfor 1-4 dage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende.
LinusPro leverer kun varer indenfor Danmark.
Betaling
De mulige betalingsmåder er:
Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster, kun kan ses af Nets (tidligere PBS). Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.
Fortrydelsesret
I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.
Du har altså 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt. Brugte produkter returneres eksempelvis ikke. Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken eller sende varen retur til:
LinusPro ApS
Nordigesvej 2 Hal 5.
8240 Risskov
Vi beder dig vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt på linuspro.dk
Nægter du modtagelsen af pakken, eller lader være med, at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at Postnord/GLS returnerer pakken til os.
LinusPro anbefaler, at varen returneres via Postnord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Postnord system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til LinusPro ApS. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved info@linuspro.dk I din meddelelse skal du gøre os opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Postnord eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører en forringelse af salgsværdien, hvorfor du ud fra en vurdering foretaget af LinusPro, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen.
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
Reklamationsret
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra LinusPro skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive, og på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.
Anvendelse af reklamationsretten
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles LinusPro inden for rimelig tid efter varens modtagelse.
Varen returneres i det tilfælde til nedenstående adresse på kundens regning:
LinusPro ApS
Norddigesvej 2 Hal 5
8240 Risskov
Du bedes beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto. Desuden henter vi ikke pakker, der blevet sendt “uden omdeling” med Postnord, til en GLS pakkeshop ell. lign.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Forsvarlig returnering
Alle produkter, der returneres til LinusPro, skal være forsvarligt indpakket. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice på info@linuspro.dk.
Vi anbefaler, at varen returneres via Postnord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Postnord system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Postnord. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)?
For at du kan indgå aftale med os på LinusPro, har vi brug for følgende oplysninger:
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Personoplysninger gemmes højst i 12 måneder efter sidste brug.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Oplysninger afgivet til LinusPro videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos LinusPro har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til LinusPro via e-mail info@linuspro.dk
Cookies
På linuspro.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på linuspro.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere www.linuspro.dk
Abonnementsvilkår
Aftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks skriftligt meddeles til LinusPro på info@linuspro.dk, ændres via din konto på vores website eller via brev til adressen LinusPro ApS Norddigesvej 2 8240 Risskov. Du vil modtage en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail.
Det er kun muligt at købe én prøvepakke pr. person til 99 kr (normalpris). Herfra koster pakken normalprisen af den ønsket pakke som er blevet valgt og automatisk faktureres ved gentagende køb af prøvepakke.
Ændring af abonnementstype
Ændring i abonnementstype (hver/hver 2. måned) sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. De skifter abonnementstype via. min konto, sende en e-mail til info@linuspro.dk eller ringer til os.
Abonnementsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet – eller ved manglende betaling. Abonnementet kan opsiges, når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning. Du binder dig ikke til noget ved LinusPro. Dog skal abonnementet opsiges inden vi har sendt den pågældende levering. Har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via din egen konto side via vores website, personlig skriftlig henvendelse til LinusPro på info@linupro.dk eller via brev til adressen
LinusPro ApS
Norddigesvej 2
8240 Risskov
Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?
Betaling for dit abonnement vil blive trukket når LinusPro har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher den abonnementsløsning du har bestilt. Pengene bliver trukket den dag, din ordre bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval de har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den først hverdag efter din bestilling. Dette vil også være gældende for deres fremtidige modtagelser af vores abonnementsløsninger.
Betaling
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker afsendes via Postnor eller GLS. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. e-mail. Ellers kan der altid via din konto på LinusPro opnås adgang til ordrehistorik, kvitteringer samt abonnementsinfo, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder LinusPro sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan LinusPro uden varsel ophæve abonnementsaftalen.
Ændring af betalingsoplysninger på Deres abonnement
Såfremt De får nyt betalingskort eller De under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at De går ind på deres profil og ændre Deres oplysninger. Hvis De ikke ændrer dine oplysninger, vil LinusPro ikke have mulighed for, at trække betaling for Deres ordre, og De vil dermed ingen varer modtage. Hvis De er i tvivl er De meget velkommen til, at kontakte os på info@linuspro.dk. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata.
Ændringer af betingelserne for abonnementet?
Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af www.linuspro.dk foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.
De skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved LinusPro. Er de under 18 skal LinusPro have samtykke fra Deres forældre.
Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.linsupro.dk
Misligholdelse
Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er LinusPro berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.
Behandling af personlige oplysninger
For at administrere dit abonnement behandler LinusPro en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.
Elektronisk og telefonisk henvendelse
Som betingelse af oprettelsen af et medlemskab hos LinusPro, giver du samtidig samtykke til at LinusPro må kontakte dig med elektronisk post og kontakte dig via telefon. Du vil modtage elektroniske meddelelser i form af e-mails på din registrerede e-mailadresse og SMS-beskeder på det registrerede mobiltelefonnummer.
LinusPro vil via elektronisk post kontakte dig med informationer om opdateringer, ændringer mv. vedrørende dit medlemskab hos LinusPro. Du vil også kunne blive kontaktet via telefon på det registrerede mobiltelefonnummer med service/vejledning i hvordan du får mest ud af dit nuværende medlemskab. Du kan til enhver tid afmelde disse beskeder ved at besvare “AFMELD” i en af de mails, vi sender til dig.
Er du i tvivl?
Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på info@linuspro.dk
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: info@linuspro.dk
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@linuspro.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.